جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ساعت بازی پدیده و تراکتور| قاتل تراکتور وارد می‌شود!

  • کد خبر: ۷۱۹۶۱
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
ساعت بازی پدیده و تراکتور| قاتل تراکتور وارد می‌شود!
تیم فوتبال پدیده امروز درحالی به رویارویی با نماینده تبریز می‌رود که همیشه در لیگ برتر بلای جان تبریزی‌ها بوده است

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال امروز با تک‌دیدار پدیده خراسان و تراکتور تبریز در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد پیگیری می‌شود. این دیدار که از ساعت ۲۰:۳۰ و زیر نور برگزار خواهد شد، از حساسیت‌های ویژه‌ای برای هر ۲ تیم برخوردار است. دیدار کلاسیکی که در چند فصل گذشته همواره جذابیت‌های زیادی برای هواداران ۲ تیم داشته است. نکته جالب این نبرد نام «پدیده» است که همیشه بلای جان تبریزی‌ها بوده است.

 

نماینده مشهد در ۷ فصل حضورش در لیگ‌برتر هرگاه با نام «پدیده» مقابل تراکتور به میدان رفته نتایج درخوری گرفته و به‌قول برخی «قاتل تراکتور» بوده، اما در دوره دوسال‌ونیمه تغییر نام باشگاه مشهدی به شهرخودرو، تیم مشهد مقابل تراکتور موفق نبوده است. حالا و از نیم‌فصل دوباره نام تیم به «پدیده» بازگشته و همین عامل روانی است که تیفوسی‌های شهر تبریز را به وحشت انداخته است. از طرفی پدیده هم ۶ بازی است که از پس تراکتور برنیامده است.


دوران سیاه تراکتور برابر پدیده

تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده فوتبال ایران از فصل ۹۴-۹۳ از همان بدو ورودش به لیگ‌برتر بیشتر از هر تیمی زورش به تراکتور رسید. اگرچه شاگردان مرزبان در نخستین فصل لیگ‌برتر رفت و برگشت برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسیدند، از سال بعد و با آمدن محمدرضا مهاجری، پدیده تا توانست تراکتور را برد. ۴ پیروزی پیاپی در ۲ فصل در کارنامه مهاجری و پدیده آن‌قدر تبریزی‌ها را به وحشت انداخت که از آن پس دیگر پدیده به کابوس تراکتور بدل شد.

 

نکته جالب آنکه در آن سال‌ها حتی تیم جوانان و نوجوانان پدیده هم بار‌ها در لیگ‌برتر نوجوانان و جوانان کشور توانست مقابل تراکتور به پیروزی برسد تا پدیده به‌معنای واقعی بلای جان تبریزی‌ها شود. البته در همان روز‌ها و در جام‌حذفی هم تراکتور را در تبریز زمین‌گیر کرد. دوران سیاه تراکتور برابر نماینده مشهد در این چند سال همیشه وقتی رقم خورده که نام «پدیده» بر باشگاه مشهدی بوده است.


شهرخودرو عاجز از برد برابر تراکتور!

با تغییر نام پدیده به شهرخودرو و مالکیت این تیم به‌وسیله فرهاد حمیداوی، ورق برگشت و نماینده مشهد دیگر هیچ‌گاه مقابل تراکتور به برتری نرسید! نبردن شهرخودرو مشهد همانا و کسب ۳ شکست در این دوران دوسال‌ونیمه، کارنامه بد نماینده خراسان برابر نماینده آذربایجان‌شرقی بود. نماینده مشهد از ابتدای حضورش در لیگ‌برتر تاکنون چه با نام پدیده و چه با نام شهرخودرو برابر تراکتور ۱۵ بار به میدان رفته که نتیجه‌اش ۵ پیروزی، ۴ شکست و ۶ تساوی بوده است.


بازنده‌ها به‌دنبال برد

امیر عرب‌براقی همراه با مهدی عالیقدر و محمد عطایی درحالی بازی امشب را قضاوت خواهند کرد که نماینده مشهد با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول ایستاده و تراکتور با ۳۳ امتیاز یک پله بالاتر و هفتم است. گفته می‌شود محمد خانزاده، مدافع سابق پدیده، که این روز‌ها در تراکتور بازی می‌کند، بازی امشب را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است. اما شاگردان سیدمهدی رحمتی محروم و مصدومی برای بازی امشب ندارند. تراکتور در آخرین دیدار خود در سوپرجام به پرسپولیس باخته و پدیده هم برابر استقلال در بازی معوقه لیگ‌برتر تن به شکست داده است. نتایجی که انگیزه‌های کسب پیروزی برای هر ۲ تیم را در این بازی افزایش می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->